What is a Home Car Wash and What Does It Use?

11 Feb 2023

کارواش خانگی یوز چیست و چه کاربردی برای خانه دارد؟

کارواش خانگی  یوز دستگاهی است که آب را با فشار بالا و با استفاده از یک نازل ، بر روی سطح مورد نظر می پاشد ، فشار بالای آبی که از نازل دستگاه بیرون می آید باعث پاک شدن جرم و آلودگی از سطح مورد نظر می گردد .

در سال های اخیر استفاده از این دستگاه در صنایع مختلف به عنوان یک ابزار کار آمد جهت پاکیزگی مساله ی رایجی شده است اما کارایی و شاخص های منحصر به فرد این دستگاه موجب شده که استفاده از این دستگاه محدود به محیط های صنعتی نگردد و انواع خانگی آن نیز در بازر عرضه شود .

از جمله مزایای استفاده از کارواش های خانگی یوز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

Save time and time
In a home washer, high-pressure water is used for washing operations, which results in up to 5 times faster than conventional water hoses or other traditional cleaning methods.

Workforce saving
سرعت بیشتر عملیات شستشو بعنوان نیروی کار کمتر می باشد. با استفاده از دستگاه کارواش خانگی عملیات نظافت به سرعت و با صرف کمترین میزان انرژی صورت می گیرد زیرا در این روش پاک کردن آلودگی و کثیفی از روی سطوح توسط فشار بالای جریان آب خروجی دستگاه، صورت می گیرد و نیازی به صرف انرژی توسط فرد برای زدودن آلودگی های سرسخت مثل چربی های موجود در تعمیرگاه وغیره نیست.

Saving Water
شاید عجیب به نظر برسد اما میزان مصرف آب توسط دستگاه کارواش خانگی بسیار کمتر از سایر روش های نظافت می باشد. بطوریکه اگر برای انجام یک عملیات شستشوی معمولی به جای شیلنگ آب از کارواش خانگی استفاده شود، میزان مصرف آب به اندازه ۵۰ تا۷۰ درصد کاهش می یابد.

گردآورنده :مهسا زلفی گل

2 responses to “کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟”

  1. Anonymous says:

    قیمت کارواش ۲۰۰بار رو میخواستم بپرسم ممنون

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *